مسابقات شنای دانش آموزی بین مدارس ماکو برگزار شد.

حجت قاسم زاده کارشناس تربیتی و سلامت اداره آموزش و پرورش ماکو در گفت‌ و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مورد توجه  آموزش و پرورش تا پایان دوره تحصیلی، برگزاری  جشنواره ورزشی است اظهار کرد: این جشنواره در قالب مسابقات ورزشی همگام باآغاز سال تحصیلی  شروع شده و مسابقه ورزش شنا بین تیمهای مدارس متوسطه اول و تیمهای مدارس متوسطه دوم بخشی  ازاین جشنواره است که ر بین مدارس این شهرستان برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه مسابقه شنا در مقطع ابتدایی با حضور ۶۰ نفر از دانش آموزان در رشته های کرال سینه و قورباغه در هفته گذشته  برگزار شد افزود: ۵۰ نفر از دانش آموزان از مدارس متوسطه اول  و دوم نیز در رشته های قورباغه، کرال سینه و پروانه به رقابت پرداختند.

قاسم زاده  تصریح کرد: ضمن تقدیر از برگزیدگان هر رشته ، با برگزاری کلاسهای تخصصی فرصتی برای تقویت استعداد آنان در جهت شرکت در مسابقات استانی فراهم می شود.

کارشناس تربیتی و سلامت اداره آموزش و پرورش ماکو برگزاری این نوع مسابقات را سوق دادن جوانان و دانش آموزان به سوی ورزش های جمعی و تقویت روابط عمومی آنان عنوان کرد.

قاسم زاده در ادامه بر تداوم برگزاری این نوع مسابقات و ایجاد شوق و شور ورزشی در بین دانش آموزان بدون لطمه زدن به درس آنان را از رسالت اصلی آموزش و پرورش دانست و گفت: ورزش در کنار درس همیشه نقش تقویت ذهنی و هوشی دانش آموزان را دارد.

به گزارش ایسنا، مسابقات شنا در بین مدارس ماکو برگزار شد که در بین کلاس های ششم در رشته کرال سینه  مهدی مصطفی زادگان، نهاد خرمی، آرمین جلیل زادگان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

همچنین در همین رشته در پایه پنجم آقای ابوالفضل مرتضی زاده_ اول، ائلشن به گزین_ دوم و مبین شکوری و رضا حجتی سوم شوند

در پایه پنجم رشته مذکور آقایان آرمین آزاد اندیش، پوریا جعفری، مبین اسفندیاری مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در پایه هشتم نیز عرفان عبدالله زاده، رضا هاشم زاده، امید ارسلان عین الله زاده در رشته کرال سینه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در پایه نهم در این رسته نیز معین شکوری _اول، مهدی بایرام زاده_ دوم و کیان عظیمی مقام سومی را بدست آوردند و  در پایه دهم نیز   محمدرضا شیرین، حسین عباسپور، یزدان رحیم زاده به ترتیب اول تا سوم   شدند.

در پایه یازدهم، محمدیوسف زاده صاحب مقام اول، علی علیخانی صاحب مقام دوم و علی همت زاده صاحب مقام سوم را در رشته مذکور کسب کردند.

در رشته شنای قورباغه در پایه پنجم، ابوالفضل مرتضی زاده مقام اول و ائلشن به گزین مقام دوم را به نام خود ثبت کردند.

در مقطع ششم نهاد خرمی و آرمین جلیل زاده به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و در پایه هفتم نیز در رشته قورباغه  آرمین آزاد اندیش_ اول و مبین اسفدیاری _ دوم شدند.

همچنین رضا هاشم زاده مقام اول و مهدی نجف زاده مقام دوم را در مقطع هشتم در رشته شنای قورباغه ای کسب کردند و در پایه نهم در این رسته نیز علی قربانعلی زاده _مقام اول، معین شکوری _ مقام دوم  را به خود اختصاص دادند.

در نهایت در رشته کرال سینه  رضا هاشم زاده، معین شکوری و عرفان عبدالله زاده به ترتیب صاحب مقام های اول تا سوم شدند و در رشته ی پروانه نیز رضا هاشم زاده، عرفان عبدالله زاده و آرمین آزاد اندیش مقام اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.