جواد زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 'سلطان‌علی دریادل' با قصه «فیل مغرور و گنجشک پرزور» از طرف هیات داوران به عنوان برگزیده بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های این جشنواره انتخاب شد.
وی اضافه کرد: هیان داوران این بخش شامل سیدعلی کاشفی خوانساری، علی خانجانی و مژگان خلیل‌پور پس از داوری 25 اثر که به مرحله منطقه‌ای این جشنواره راه یافته بودند، 2 قصه‌گو را به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی کردند.
به گزارش ایرنا قصه گویان برگزیده بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از 2 تا 5 بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد تقدیر قرار می گیرند.
امروزه نقش قصه گویی در انتقال مفاهیم درسی، پرورش سبک زندگی اسلامی - ایرانی، احیا سنت ها و آیین های فرهنگی، تاریخی، بومی و محلی مورد توجه متولیان فرهنگی قرار گرفته است.
مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 27 و 28 شهریور در مجتمع شهید رسول فرخی کانون ارومیه برگزار شده بود.
به گزارش ایرنا 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
7129/2093 **
خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.