مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اردلان کریمی و پارسا رشیدی با پژوهش 'انگور سیاه سردشت' و محمد فروغیان با پژوهش 'رشد و نمو گیاه کاکتوس' به عنوان شایسته تقدیر نهمین دوره برنامه‌های هفته پژوهش کانون در سطح کشور دست پیدا کردند.
جواد زاهدی افزود: در این دوره پژوهش‌های اعضا، مربیان و کارشناسان کانون در سه بخش مقاله، طرح و پایان‌نامه و اقدام پژوهی مورد ارزیابی قرار گرفت و صاحبان آثار برگزیده و شایسته تقدیر جداگانه معرفی شدند.
وی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی 15 اثر پژوهشی در بخش نوجوانان، هشت اقدام پژوهی در بخش مربیان، 13 مقاله و یک پایان نامه برای داوری به اداره ‌کل آموزش و پژوهش کانون کشور ارسال کرده بود.
به گزارش ایرنا از 21 تا 27 آذر با عنوان هفته پژوهش نامگذاری شده و مهم‌ترین اهدف آن، ایجاد و احیای تفکر پژوهش و فناوری در اذهان عموم، افراد خاص، محققان، دانشجویان و دانش آموزان است.
به گزارش ایرنا 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
7129/2093
خبر: توحید محمودپور ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.