جواد زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس نرم‌افزار ثبت و امانت کتاب در مراکز کانون استان اعضا کانون در مجموع 184 هزار و 195 جلد کتاب را از ابتدای سال تا پایان آبان ماه به امانت برده و مطالعه کرده‌اند.
وی افزود: در هشت ماهه نخست سال 1395 اعضای کانون 163 هزار و 690 جلد کتاب به امانت برده بودند.
وی با تاکید بر این‌که فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی با هدف مطالعه کتاب در مراکز کانون اجرا می‌شود، بیان کرد: درواقع هر فعالیت شیوه‌ جذاب برای مطالعه کتاب با موضوعات مختلف توسط کودکان و نوجوانان است.
زاهدی افزود: مربیان کانون در قالب طرح توسعه کتاب‌خوانی شیوه‌های جدید و خلاق خود را برای توسعه مطالعه در میان کودکان و نوجوانان ارائه و بعد از بررسی‌های کارشناسی در مراکز فرهنگی هنری کانون اجرا می‌کنند.
به گزارش ایرنا 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
7129/2093
خبر: توحید محمودپور ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.