رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال سرانه تختهای بیمارستانی در استان بازای هر هزار نفر جمعیت به 1.6 می رسد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی امروز جواد آقازاده در جلسه ای که با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان با استاندار آذربایجان غربی داشت به برخی شاخصهای عرصه سلامت اشاره کرده و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته و افتتاح 1000 تخت تا پایان سال شاخص تختهای بیمارستانی از 1.2 تخت بازای هر هزار نفر جمعیت به 1.6 خواهد رسید .

آقازاده ضمن بیان وضعیت عرصه سلامت استان و فلسفه اجرای پروژه های بزرگ این عرصه گفت: ما به خدمت صادقانه و بی منت برای مردم باور قلبی داریم و بسیاری از این پروژه ها با تلاش شبانه روزی و بی وقفه مجموعه مدیریتی و کارکنان شریف حوزه های مختلف بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و پژوهشی و با روحیه و تفکر بسیجی انجام گرفته است .

وی افزود: بر اساس نقشه راهی که برای توسعه عرصه سلامت استان ترسیم کرده ایم سعی شده که پروژه ها زیر بنایی و ساختاری باشند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بر تشکیل شورای راهبردی سلامت استان تاکید کرده و افزود: بی شک با حمایت استاندار و تشکیل این شورا می توان بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه سلامت را در سطح کملان استان و با کمک سازمانهای ذیربط حل کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.