بر اساس تفاهم نامه ای منعقده بین جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان مقرر گردید کلیه دوره های آموزشی دارای امتیاز باز آموزی این دانشگاه برای اجرا به جهاد دانشگاهی واگذار گردد .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی بر اساس این تفاهم نامه معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی می تواند نسبت به تعریف و تعیین سرفصل های آموزشی و پیشنهاد دوره های آموزشی برای  دانشگاه علوم پزشکی در رسته ها و رشته های مختلف اقدام نموده و پس از تعیین اعضای هیات علمی با تایید دانشگاه  نسبت به برگزاری آن اقدام نماید .

 

همچنین براساس بند دیگری از این تفاهم نامه که به امضای  دکتر عاقلی رئیس جهاد دانشگاهی استان و نیز پروفسور محمدی فلاح معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان رسیده است  این دانشگاه معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی را به عنوان مرکز برگزار کننده دوره های باز آموزی معرفی کرده و کلیه دوره های باز آموزی خود را از مرحله ثبت نام به بعد به جهاد دانشگاهی واگذار می نماید .

این تفاهم نامه به مدت سه سال اعتبار داشته و اولین دوره از این سری آموزشها تحت عنوان " کنترل عفونت های بیمارستانی " در هفته انتهایی شهریور ماه برگزار خواهد شد .

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.