مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سلماس  گفت: اعلام میثاق مردم با رهبر معظم انقلاب در 9دی مشتی محکم برای نابودی جریان فتنه شد.

محمود قاسمی زاده تمر در گفت و گو با خبرنگار  ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با گرامیداشت یوم الله 9 دی گفت: مزدوران و افراد بی بصیرتی که در سایه حمایت و تبلیغات دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در فتنه سال 88 شرکت داشتند، گمان می کردند می توانند باورها و اعتقادات ملی و دینی مردم کشورمان را تخریب کنند.

وی تصریح کرد: تخریب اموال عمومی و صدمه زدن به مردم توسط این مزدوران، گناهی نابخشودنی بود که مردم ما در 9 دی با حضور پرشور خود در صحنه پاسخی قاطع به استکبار جهانی در دفاع از ارزش های ملی و دینی خود دادند.

قاسمی زاده حضور مردم آگاه و با بصیرت را در صحنه، از عوامل اصلی خنثی شدن آتش فتنه معرفی کرد و گفت: این حرکت مردم از روی بصیرت، التزام و اعتقاد به اصل ولایت فقیه و رهبری بود که اعلام میثاق مردم با رهبر معظم انقلاب مشتی برای نابودی جریان فتنه شد .

مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید وزوایی سلماس تاکید کرد: ماهیت شناسی نهم دی ماه در واقع اشاره به روزی در تاریخ ماندگار ایران اسلامی است که عموم ملت بیدار و با بصیرت ایران در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای مزدور و غافل که همگی وابسته به اجانب و بدخواهان نظام اسلامی بودند با خروش و ابراز خشمی مقدس بار دیگر پاسخ «آری» خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند .

وی تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی در 9 دی ماه 88 ، طی حماسه ای جاودان نشان دادند که به خوبی و با اقتدار در عمل به توصیه امام خمینی (ره) مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه پایبند بوده و اعتقاد راسخ به این مهم دارند .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.