به گزارش ایرنا این هنرمند بوکانی با استفاده از تکنیک رنگ روغن و ذغال آثار خود را با الهام از طبیعت، و موضوعات اجتماعی روی بوم خلق کرده است.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه به مدت تا آخر آذرماه در مدرسه کودکان با نیازهای ویژه واقع در خیابان ساحلی روبروی پارک ساحلی بوکان برای بازدید عموم دایر است و علاقه مندان می توانند در شیفت صبح از آن دیدن کنند .
مدیر مدرسه کودکان با نیازهای ویژه لادن در مورد این هنرمند معلول به خبرنگار ایرنا گفت: این هنرمند بوکانی که از معلولیت ذهنی و جسمی رنج می برد، دارای توانایی های خاصی در هنر نقاشی و کار دستی بوده که در برخی از موارد فرد عادی از توانای انجام آن عاجز است.
' جمیله سلیمانی دهبکری' با بیان اینکه این هنرمند بوکانی که کار آفرین نمونه جشنواره نوجوان خوارزمی در بوکان است، ادامه داد: تاکنون این دانش آموز معلول بیش از 12 نمایشگاه به مناسبت های مختلف در بوکان دایر کرده و تعداد کثیری از تابلوهای خود را نیز به فروش رسانده است.
وی افزود: این هنرمند بوکانی علاوه بر نقاشی بر روی بوم با ذغال و خودکار نیز اقدام به طراحی کرده و آثار سه بعدی را نیز طراحی می کند.
وی اضافه کرد: این دانش آموز نقاشی روی شیشه یا دکوپاژ نیز کار می کند و بر روی شیشه آثار بسیار جالب طراحی خلق می کند.
سارا خضریانی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص فعالیت های خود گفت: کار طراحی و نقاشی را به صورت رسمی از 6 سال قبل شروع کردم .
وی در خصوص شروع فعالیت هنری خود، اظهار کرد: توانایی کشیدن نقاشی را یک شب در خواب دیدم و با توکل به خدا کار را آغاز کردم.
خضریانی افزود: تمام رنگ های که با آنها کار می کنم را دوست دارم اما بیشتر عاشق رنگ آبی هستم چون 'آبی' موجب آرامش روحی می شود.
به گزارش ایرنا در مدرسه کودکان با نیازهای ویژه لادن در بوکان 30 دانش آموز از پایه هفتم تا نهم مشغول به تحصیل هستند.
بوکان با 43 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و 227 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093 /3072
** خبرنگار: محمد ادیب ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.