به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد خان بابایی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: دانشگاه و حوزه بیشتر از سایر نهادها به اتحاد احتیاج دارد و تقابل حوزه و دانشگاه، به نفع ملت، کشور و اسلام نیست.
وی با اشاره به برگزاری اجلاس فوق العاده سران کشورهای اسلامی در استانبول، اظهار کرد: گام های عملی باید در مبارزه با آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی برداشته شود و سفرای آمریکا و اسرائیل از این کشورها اخراج شوند.
امام جمعه نوشین شهر گفت: تحریم کالاهای کشورهای استکباری توسط جهان اسلام و توجه به قدس که محوری ترین بحث جهان اسلام است از مهمترین اقداماتی است که باید توسط کشورهای جهان اسلام صورت گیرد.
وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی شهری نوشین شهر، افزود: وضعیت بهداشتی و زیست محیطی شهر نامطلوبی بوده و باید این مشکلات توسط اداره های ذیربط برطرف شود زیرا این امر موجب نارضایتی مردم شده است.
به گزارش ایرنا نوشین‌ شهر در 25 کیلومتری شهر ارومیه و در جادهٔ ارومیه به سلماس قرار دارد و حجت الاسلام محمدخان بابایی که مسئول رسیدگی به امور مساجد آذربایجان غربی بوده در تیر سال 93 شمسی به عنوان امام جمعه این شهر منصوب شده است.

8135 / 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.