به گزارش ایرنا مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت ایرانشهر افزود: دولت آمریکا به دنبال چپاول منابع کشورهای اسلامی است و با اختلاف انداختن بین مسلمانان و درگیرکردن آنان با یکدیگر متاسفانه به اهداف خود نیز رسیده است.
وی به اهداف دشمنان برای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی اشاره و عنوان کرد: دشمن امروز با صرف هزینه های هنگفت رسانه ای و برنامه ریزی های قوی در تلاش است تا بین مسلمانان در کشورهای مختلف تفرقه ایجاد و به اختلافات جزئی بین قومیت و مذاهب اسلامی دامن می زند که باید امت اسلام هوشیار و آگاه باشند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: متاسفانه مسلمانان دو قدرت و نیروی بزرگ تقوا و وحدت را ازدست داده اند و همین مساله موجب تسلط دشمنان برآنان شده است.
مولوی کریم زایی در بخش دیگری از خطبه های نماز بر تربیت صحیح فرزندان و پرهیز از مال حرام تاکید کرد و اظهار داشت: این دنیا محل آزمایش و آخرت خانه ابدی ماست پس باید تلاش کنیم با کسب مال حلال و تربیت فرزندان صالح و رعایت احکام الهی خانه آخرت خود را آباد کنیم.
وی امام حسین (ع) را بهترین الگو دانست و گفت: در زندگی خود امام حسین(ع) را الگو قرار دهیم زیرا در راه دین اسلام جان و مالش را فدا کرد و تن به ذلت نداد.
7314 **6081 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.