** 10 هزار نیروی انتظامی و راهداری برای اجرای طرح زمستانی در آذربایجان غربی آماده هستند
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به آغاز اجرای طرح زمستانی راهداری از بیستم ماه جاری گفت: 9 هزار و 935 نفر از نیروهای پلیس و راهداری و دستگاه های خدمات رسان با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند.

** کشف دستکش قاچاق بین بار چغندرقند در بوکان
فرمانده انتظامی بوکان گفت: دستکش قاچاقی که در میان بار چغندر قند به طور ماهرانه ای جاسازی شده بود، توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

** مشارکت 64 هزار دانش آموز درطرح آگاهسازی پیشگیری از معلولیت ژنتیکی در آذربایجان غربی
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح آگاهسازی پیشگیری از معلولیتهای ژنتیکی در بین 65 هزار نفر ازدانش آموزان پایه دهم و یازدهم متوسطه آغاز شد.

** 45 هزار نخ سیگار قاچاق در خوی کشف شد
فرمانده انتظامی خوی گفت: 45 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 180 میلیون ریال روز گذشته در سه راهی ائواوغلی این شهرستان کشف و ضبط شد.

** آذربایجان غربی مقام سوم اسلحه فلوره مسابقات شمشیربازی بانوان کشور را کسب کرد
دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: تیم شمشیر بازی این استان در بخش اسلحه فلوره مسابقات شمشیربازی بانوان قهرمانی کشور، مقام سوم تیمی این رقابت ها را از آن خود کرد.

** اسما سعیدی از ارومیه به اردوی تیم ملی والیبال بانوان دعوت شد
نائب رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ' اسما سعیدی ' برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان دختر دعوت شده است، گفت: وی از روز پنجشنبه، 23 آذرماه به مدت 10 روز مورد ارزیابی کادر فنی تیم ملی قرار می گیرد.

** خبر مربوط به تخلیه زباله های عفونی در کوه چکش ارومیه صحت ندارد
در پی برخی اظهارنظرها در شبکه های اجتماعی مبنی بر تخلیه زباله های عفونی در اطراف کوه چکش ارومیه، رئیس مرکز بهداشت این شهرستان تاکید کرد که این خبر صحت ندارد و موردی از تخلیه زباله عفونی در اطراف این کوه مشاهده نشده است.

** بازگشت 940 هکتار از اراضی ملی آذربایجان غربی به مالکیت دولتی
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: امسال با تلاش ماموران یگان حفاظت این اداره کل و کمک های مردمی از 940 هکتار از اراضی ملی این استان رفع تصرف شده است.

** حل مشکل قطعی آب گلشهر ارومیه/ شکستگی لوله اصلی عامل قطعی آب بود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی با اشاره به حل مشکل قطعی آب در منطقه گلشهر ارومیه گفت: عامل این قطعی، شکستگی لوله اصلی 200 میلیمتری بود که با تلاش تکنسین ها این امر مرتفع شد وتا فردا نیز این لوله ترمیم می شود.

** هادی رضوی نیا در تکاپو برای کسب مدال طلای رقابت های شمشیربازی جوانان آسیا
' هادی رضوی نیا ' شمشیر باز ارومیه ای و عضو تیم ملی شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران که خود را برای حضور در مسابقات آسیایی امارات آماده می کند، با تمرین های منظم در تکاپو برای کسب مدال طلای مسابقات آسیایی جوانان در امارات است.

** مدیر منابع آب اشنویه: به زودی آب نهرهای اشنویه سمت دریاچه ارومیه رهاسازی می شود
مدیر منابع آب اشنویه با اشاره به پایان مراحل انسداد سردهنه های آبگیر انهار این شهرستان گفت: با انسداد این نهرها آب جمع آوری شده به سمت دریاچه ارومیه به زودی رها سازی می شود.

** رئیس فدراسیون: مسابقات دو میدانی قهرمانی آسیا دهه فجر در تهران برگزار می شود
رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اهمیت رشته های این ورزش در مدال آوری، گفت: مسابقات دو میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا بهمن ماه امسال در دهه فجر، در تهران برگزار می شود.

** مدیرکل دفتر امور شهری استانداری آذربایجان غربی: بیش از 30میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های مدیریت پسماند اختصاص یافت
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی گفت: امسال بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سازمان شهرداری ها برای اجرای طرح های مدیریت پسماند شهری این استان اختصاص یافت.

** آزادی 112 زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای سال در آذربایجان غربی
مدیرکل زندان های آذربایجان غربی گفت: امسال تاکنون 112 زندانی جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند که از این تعداد، آزادی 95 نفر با فراخوان برنامه تلویزیونی ماه عسل و کمک خیران بوده است.

** معاون اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی: مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی از راه تقسیط و تبصره های بخشودگی رفع می شود
معاون مالیات بر ارزش افزوده اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان غربی گفت: تلاش می کنیم مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی از راه تبصره های بخشودگی و تقسیط مالیات برطرف شود.

** فرو ریختن دیوار خانه مسکونی در میاندوآب بر اثر زلزله
بخشدار باروق میاندوآب گفت: بر اثر زلزله شامگاه گذشته/دوشنبه/ استان کرمانشاه که این منطقه را نیز لرزاند، دیوار یک خانه مسکونی این شهر فرو ریخت.

** کشف جسد جوان میاندوآبی از چاه پس از حدود 70 روز
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: جسد یک جوان روستایی 20 ساله که حدود 70 روز پیش در این شهرستان به قتل رسیده است، با تلاش نیروهای امدادی کشف شد.

** اجرای طرح هوشمندسازی مساجد در آذربایجان غربی
طرح هوشمند سازی مساجد آذربایجان غربی امروز/سه شنبه/ و در نخستین گام در مسجد قبای ارومیه آغاز شد و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در آئین افتتاح این طرح گفت: هوشمند سازی مساجد در تبیین مبانی دینی نقش مهمی خواهد داشت و مانع از هدر رفت سرمایه های مملکت در مجالس ترحیم و سایر مراسم ها می شود.

** آتش سوزی بیمارستان در دست احداث زنان در ارومیه جزئی بود
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش سوزی سه شنبه شب بیمارستان در دست احداث زنان و زایمان در این شهر جزئی بود و تلفات و خسارات خاصی نداشت.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.