عضو تیم ملی قایقرانی گفت: هدف اصلی من در مسابقات آسیایی جاکارتا کسب سومین مدال طلا در مرداد ماه سال آینده است.

محسن شادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: با شرکت در اردو تیم ملی قایقرانی کشور تمرینات خود را آغاز کرده به دنبال آن هستم که بتوانم با قدرت در این مسابقات حضور یابم و برای سومین دوره متوالی مدال طلا را این بار در جاکارتا کسب کنم.

شادی با ابراز امیدواری برای کسب نتایج مطلوب برای تیم ملی خاطر نشان کرد: این مسابقات فرصت مناسبی برای نشان دادن قدرت و ظرفیت قایقرانان آذربایجان غربی در سطح ملی و بین المللی به شمار می رود.

وی افزود: این ورزش را از سال 86 آغاز کرده ام و با تلاش و پشتکار توانستم از همان سال عضو تیم ملی این رشته باشم.

شادی حمایت های خانواده و انجام تمرین های سخت زیر نظر مربیان مجرب تیم ملی را رمز موفقیت خود عنوان کرد و تصریح کرد: قایقرانی یک رشته آرام بخش و مفرح است که به یک بخش جدایی ناپذیر زندگی من تبدیل شده که جدایی از آن برای من غیرممکن است.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی دارای ظرفیت های بالایی در رشته قایقرانی است و می توان از این ظرفیت ها برای افزایش نمایندگان استان در تیم ملی استفاده کرد.

شادی با اشاره به مشکلات خود در هیات قایقرانی آذربایجان غربی بیان کرد: مشکلات ما نبود امکانات کافی در هیات برای تمرین ورزشکاران، نبود آموزش برای مبتدی ها و نبود مکان تمرین مناسب است.

عضو تیم ملی قایق رانی در خصوص وجود افراد مستعد در این رشته ورزشی در آذربایجان غربی تاکید کرد: استعداد ورزشکاران این رشته در استان بسیار بالاست ولی مشکل اصلی، کمبود امکانات و نبود مکان مناسب برای تمرین برای پاروزنی در این رشته ورزشی است و مسئولان نسبت به سه سال قبل حمایت بهتری دارند ولی کافی نیست.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.