نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت بین شیعه و سنی،در کشور نهادینه شده است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی مراسم وحدت در شهر مرزی قطور خوی با حضور پرشور مردم و مسئولین و علمای اهل تسنن و شیعه برگزار شد و کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به ثمرات ارزشمند وحدت در جامعه اظهار کرد:وحدت موجود بین شیعه و سنی در جمهوری اسلامی قابل تفکیک نیست و این وحدت در جامعه نهادینه شده است.
وی افزود: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی نیاز دارد.  کبیری با بیان اینکه جهموری اسلامی ایران آمادگی کامل برای ۲۴ ساعته شدن مرز رازی را دارد تصریح کرد:در حال رایزنی با کشور ترکیه برای تحقق این پروژه هستیم .
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای خدمات دهی بیشتر به مسافران مرز رازی تا دی ماه پایانه گمرگ رازی بصورت موقت ساماندهی خواهد شد.
کبیری پیگیری مسائل و مشکلات مردم را از اولویت های یک نماینده برشمرد و گفت: با تمام توان در صدد خدمات رسانی به مردم هستیم و برای پیمودن این راه خطیر از هیچ کس و گروهی واهمه ای نداریم .
به گزارش ایسنا؛اجرای برنامه هنری ملودی میلاد پیامبر و هفته وحدت خوانی از ویژه برنامه هایی بود که در این مراسم در شهر قطور خوی انجام شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.