استاندار آذربایجان غربی گفت: سنگین ترین مسئولیت امروز به دوش مسئولان است.

به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری دراختتامیه  کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی با بیان اینکه شهدا کار حسینی خود را تمام وکمال انجام دادند وآرامش امروز رامدیون شهداهستیم افزود: مسئولین کشور باید به تذکر شهدا توجه کنند، چرا که اگر شهدانبودند آنها اکنون در پست مدیریتی نبودند و سنگین ترین مسولیت امروزبردوش مسئولان است.

وی گفت: گرامیداشت واقعی شهدا هنگامی است که مدیران خدمت و وظایف خودرا به درستی وکامل انجام دهید وسازماندهی امور رااز ذهن وعمل خود دور نکنند .

شهریاری گفت: ایجاد تحولات بنیادین در نظام دیوانی و اداری و روز آمدکردن نظام اداری، توانمند سازی نظام اقتصادی کشور، توسعه سیاسی اجتماعی، تحکیم پایه های امنیت و آرامش جامعه، در پیش گرفتن سیاست هایی که منجر به تحکیم کرامت انسانی شهروندان در داخل و تقویت وجهه ملت ایران در خارج از کشور باشد، تقویت طبقه متوسط جامعه به نحوی که از سد نیازهای اولیه و روزانه گذشته باشند، بسط فضای آزاد اندیشی فرهنگی و گسترش و بهبود فضای معنوی و دینی جامعه، اقامه و تحکیم اصول ادیان ابراهیمی جزء مسائل مهمی هستند که اگر قرار است بر سر عهد خود با شهدای عزیز باشیم نباید لحظه ای از آن غفلت کنیم.

استاندارآذربایجان غربی ادامه داد:سوء استفاده ازموقعیت شغلی ،فساد اداری مالی اختلاس وتظاهر به ایثار وشهدا درمقابل مردم اگر فراگیرشود میراث شهدا را به خطر می اندازد.

شهریاری با بیان اینکه مدیران همواره به وظایف مدیریتی خود به دقت عمل کنند تامدیون شهداومردم نباشیم تصریح کرد: دراین استان همواره چشمه شهادت می جوشد وهمای سعادت همواره به دنبال مردانگی و ایثارگری است و مردم استان  فارغ ازقوم و مذهب درکمک به مناطق زلزله زده برگ زرینی از اخلاص و وحدت خود را به نمایش گذاشتند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.