امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان با تشویق مردم به حضور گسترده در انتخابات گفت: ملت ایران در حال برگزاری یک آزمون بزرگ است و برای تمام اقشار جامعه آرزوی موفقیت و سربلندی در این آزمون و عزتمندی در مقابل دنیا را داریم.

به گزارش جماران، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نمازجمعه اهل سنت این هفته زاهدان اظهار داشت: زمانی در دنیا عزتمند هستیم که این امتحان را به ‌خوبی پشت سر بگذاریم، به این معنی که همه مردم پای صندوق ‌های رأی حاضر و انتخاباتی سالم برگزار شود.
وی با بیان اینکه امروز در سطح کشور فضای انتخاباتی حاکم است و تمام جهانیان توجه خود را معطوف به جمهوری اسلامی ایران و نتیجه این انتخابات کرده اند، تصریح کرد: باید رأی و تصمیم ملت در این زمینه تعیین‌ کننده باشد زیرا قانون اساسی این حق را به ملت داده است.
مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان آرای مردم را امانت بسیار مهم توصیف و با تاکید بر ضرورت حفاظت از آن ، گفت: اگر تمام مسئولان و دست‌ اندرکاران کشور و انتخابات، با رأی و تصمیم ملت همسو و هم ‌نظر باشند، هم شاهد انتخاباتی سالم خواهیم بود و هم عزت و اعتبار نظام، حاکمیت و ملت در جهان بالاتر می‌ رود. 
وی ابراز امیدواری کرد: مردم و مسئولان در این امتحان ملی نمره‌ خوبی کسب کنند و تمام پیش‌ بینی ‌ها و تحلیل‌ های بدخواهان نظام غلط از آب در آید.
مولوی اسماعیل زهی تاکید کرد: باید به جهانیان ثابت کنیم که بر انتخابات جمهوری اسلامی ایران خداترسی و امانتداری حاکم است. 
وی با تاکید بر حفظ آرای مردم گفت: همه باید در مسیر عدالت گام برداریم زیرا عدالت ضامن برقراری امنیت و آرامش است و عدالت باید در تمام شرایط حتی اگر به ضرر ما باشد، اجرا شود. 
مولوی اسماهیل زهی بر حضور پررنگ مردم در انتخابات تاکید و از آنان خواست بدون توجه به تبلیغات منفی رسانه ‌ها و برخی افراد، پای صندوق‌ های رأی حضوری پررنگ و گسترده داشته باشند، زیرا این حضور برای تعیین سرنوشت کشور است و وظیفه ملی و شرعی محسوب می‌شود. 
امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان بر شرکت بانوان در انتخابات نیز تاکید کرد و گفت: حضور بانوان در انتخابات بسیار تعیین ‌کننده است لذا باید در این انتخابات شرکت کنند و رأی دهند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.