حسن محمودی اصل زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان ارومیه آماده هستند تا در صورت وجود خسارت احتمالی به حادثه دیدگان خدمت رسانی کنند.
وی با بیان اینکه این زلزله تاکنون خسارت و تلفاتی نداشته است، ادامه داد: تا این لحظه تخریب منازل نیز گزارش نشده و فقط ترک خوردگی های جزئی در برخی خانه های روستایی مشهود بوده است.
امیر عباس جعفری مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی نیز در این رابطه گفت: زلزله نسبتا شدیدی منطقه سرو ارومیه را لرزاند که بلافاصله برنامه ریزی ها برای دریافت گزارش های احتمالی در خصوص تلفات و خسارات انجام شد.
وی با دعوت از مردم برای حفظ آرامش، اظهار کرد: برخی ها در خارج از منازل، دانشگاه ها و مراکز تجاری و اداری حضور دارند که این امر می تواند مشکلاتی را ایجاد کند ولی مردم نباید نگران باشند ولی موارد ایمنی را حفظ کنند.
بعد از ظهر امروز در ساعت 15 و 28 دقیقه زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) منطقه سرو در غرب ارومیه را لرزاند.
به گزارش ایرنا 43 نوع حادثه طبیعی در دنیا شناسایی شده است که امکان بروز 34 مورد آن در ایران و 27 نوع دیگر در آذربایجان غربی وجود دارد.
8135/ 2093
** خبر: شهین بیدادرس ** تنظیم کننده: توحید محمودپور** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.