عبدالحسین علی اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در شمال آذربایجان غربی راه های ارتباطی ماکو – چالدران، چالدران – خوی، خوی – سلماس، شوط – چالدران و سلماس – گردنه قوشچی برفروبی شد.
وی اضافه کرد: در جنوب استان نیز راهداران استان مسیرهای پیرانشهر – سردشت، سردشت – مهاباد و پیرانشهر – تمرچین را چندین بار برفروبی کردند.
وی با بیان اینکه برای اجرای این عملیات، 19 دستگاه خودروی راهداری به همراه 42 نفر از راهداران به صورت شبانه روزی به کار گرفته شدند، اظهار کرد: همچنین در این مدت 160 تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی ریخته شد تا مانع یخ زدگی و زمینه کاهش مشکلات مسافران و رانندگان در این مسیرها فراهم شود.
علی اکبری با بیان اینکه راهداران به صورت شبانه روزی محورهای استان را زیرپوشش قرارداده و آماده ارائه خدمات هستند، افزود: با اقدامات انجام شده در روزهای گذشته مشکل خاصی برای مسافران به وجود نیامد که امیدواریم این روند تا پایان فصل زمستان نیز تداوم داشته باشد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی بیش از 12 هزار کیلومتر جاده اصلی، فرعی، بزرگراه، آزادراه و جاده روستایی دارد که همه آنها در فصل زمستان برفگیر هستند.
طرح زمستانی در اواخر آذرماه جاری با حضور راهداران، نیروهای امدادی، نیروهای پلیس و دیگر نهادهای خدمات رسان زمستانی در آذربایجان غربی آغاز می شود.
8137/3214/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** تنظیم کننده: شاهین سپهراد** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.