استاندار آذربایجان غربی گفت: موفقیت اقتصادی و سیاسی دولت با اتحاد نیروهای حامی دولت و اصلاح‌طلب میسر خواهد بود.

به گزارش ایلنا از ارومیه، استاندار آذربایجان غربی در دیدار با فعالان ستاد مرکزی و حامی دولت در استان آذربایجان غربی ضمن تکذیب شایعات در فضای مجازی و تقدیر و تشکر از فعالان ستادی حسن روحانی،گفت: پایگاه مردمی با ارزش‌ترین پایگاه برای یک مدیر است و هیچگاه در دولت تدبیر وامید شاهد بی توجهی به این پایگاه نخواهیم بود.

وی همچنین تاکید کرد: شایعات منتشر شده درخصوص انتخاب مشاورین و مدیران در فضای مجازی، کذب بوده و فضاسازی جریانات خاص است.

شهریاری ضمن انتقاد از مدیریت پشت میز نشینی و عدم حضور مدیران در بین مردم افزود: عدم حضور مدیران در بین مردم نباید موجب شود که وقتی در کنار مردم حضور پیدا می‌کنیم عده ای مدعی شوند که چاپلوسان و نااهلان در کنار استاندار قرار گرفته اند.

شهریاری تاکید کرد: حضور مدیران در کنار مردم نباید باعث سوءاستفاده برخی شده یا به حواشی این سوءاستفاده ها اهمیت داده شود.

استاندار آذربایجان غری خاطر نشان کرد: از ظرفیت بانوان و جوانان برای حل مشکلات استفاده خواهد شد و قطعا با نیروهای سیاسی نیز در تعامل خواهیم بود.

شهریاری تاکید کرد: توجه ویژه دولت به مسائل اقتصادی خواهد بود و مردم باید موفقیت ها را در زندگی خود احساس کنند. این امر با اتحاد نیروهای حامی دولت و اصلاح طلب میسر خواهد شد.

شهریاری در خاتمه سخنان خود در باب انتخاب مدیران دولت تدبیر وامید در استان گفت: سلامت نفس، اخلاق، مردمی بودن و تخصص و شایستگی، شاخصه های انتخاب مدیران خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.