امام جمعه سلماس گفت: مردم با حضور در صحنه انتخابات حماسه دیگری می آفرینند.
 حجت الاسلام سید محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه از گذشته همه ساله شاهد حماسه آفرینی ملت ایران در زمینه های مختلف سیاسی و اجتماعی در کشور هستیم اظهار کرد: ملت حماسه آفرین ایران باید با حضور خود در صحنه انتخابات تاریخ ایران و انقلاب را زرین کرده و باز حماسه پر شور دیگری را رقم بزنند. 
وی خاطر نشان کرد: دشمنان از سالیان دور دشمنی خود را بر ایران آشکار کرده و سعی در عدم حضور و نقش آفرینی مردم در عرصه انتخابات دارند اما ملت ایران، ملتی ولایت مدار تابع امر رهبری هستند و با حضور در انتخابات نقش آفرینی کرده و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و ایران خواهند کوبید. 
حجت الاسلام موسوی با توصیه ای به کاندیدا ها در روز های پایانی انتخابات گفت: نامزد های انتخاباتی باید اخلاق اسلامی را در اعمال و وعده های خود پیاده کنند و با توهین به سایر نامزد ها دلت امت و رهبری را مکدر نسازند.
 وی تصریح کرد: کاندیدا های ریاست جمهوری و شورای شهر نباید در دستاورد های نظام جمهوری اسلامی سیاه کاری کرده و وعده های دروغین و بی پایه و اساس به ملت دهند چرا که ملت ایران ملتی فهیم هستند و خود نماینده اصلح را از بین کاندیدا ها انتخاب خواهند کرد.
 امام جمعه سلماس با بیان اینکه کاندیدای انتخابی باید به تمام مسایل دینی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی توجه کند اذعان کرد: با توجه به شعار سال، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال کاندیدای انتخابی باید بحث اشتغال و معیشت مردم را در راس برنامه ها و اولویت های خود قرار دهد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.