محمد حضرت پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نرم افزار بر روی سایت شهرداری ارومیه در قسمت مخصوص نرم افزارهای مبتنی بر تلفن همراه قرار دارد و شهروندان می توانند به راحتی آن را پس از نصب بر روی گوشی خود، مورد استفاده قرار دهند.
وی اضافه کرد: توسعه خدمات غیر حضوری و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری و کاهش ترافیک و آلودگی هوا از جمله اهداف تولید این نرم افزار به شمار می رود.
وی اظهار کرد: این نرم افزار بر روی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید قابل نصب بوده و از دهم آبان ماه در دسترس شهروندان قرار دارد.
شهردار ارومیه با اشاره به اینکه پرداخت عوارض نوسازی از جمله مهمترین محل های درآمد برای شهرداری به شمار می رود، از شهروندان خواست با پرداخت به موقع این عوارض، نقش خود را در روند توسعه شهری ارومیه بیش از پیش ایفا کنند.
حضرت پور ادامه داد: علاوه بر این نرم افزار، نرم افزارهای دیگری نظیر پارکومتر هوشمند، شهرنمای ارومیه، پرداخت عوارض کسب و پیشه و خودرو برای سهولت کار شهروندان طراحی و تولید شده است.
به گزارش ایرنا، سالانه دهها هزار مورد عوارض نوسازی در شهر ارومیه پرداخت می شود که استفاده از فناوری های نوین می تواند از انجام همین میزان سفر درون شهری و کاهش سوانح احتمالی و سفرهای داخل شهری جلوگیری کند.
ارومیه بیش از 750 هزار نفر جمعیت و بیش از 11 هزار هکتار مساحت دارد.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.