به گزارش ایرنا، حضور گسترده و دشمن شکن برادران اهل تسنن در کنار اهل تشیع از چهار راه آزادی تا میدان شهرداری مهاباد و خیابان های اطراف به قدری بود که قاب دوربین ها از به تصویر کشیدن آنها ناتوان بود و این شکوه حضور برای ضد انقلاب و استکبار پیام مهم و مفهوم خاصی داشت.
به این ترتیب بار دیگر راهپیمایی 13 آبان دلبستگی و علاقه مردم کرد منطقه به انقلاب و آرمان شهدا، رهبری و امام راحل را به نمایش گذاشت.
یکی از راهپیمایی کنندگان مهابادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حضور با معنای مردم در راهپیمایی امروز 13 آبان مشت محکمی بر دهان کسانی است که می خواستند برخی اتهام ها را متوجه مردم مومن و انقلابی منطقه بکنند.
جمیل احمدی گفت: از اوایل انقلاب و در برهه های مختلف تاریخی مردم مهاباد و دیگر مناطق کردنشین همواره وفادار و پشتیبان انقلاب بودند و شکوه راهپیمایی امروز 13 آبان شاهد و مصداق بارز این ادعاست.
جوان 18 ساله نیز گفت: 'چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است' شور و گستردگی حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان جواب محکمی است به یاوه گویی های صهیونیست و آمریکا که در منطقه به دنبال تجزیه عراق و شیطنت هستند.
میرخان ابراهیمی اظهار کرد: آمریکا و صهیونیست ها همواره در طول تاریخ اهداف شیطانی خود را دنبال کردند و اتحاد مسلمانان و کشورهای منطقه خار چشم آنان بوده است.
فرماندار شهرستان مهاباد نیز در سخنرانی پایانی راهپیمایی 13 آبان گفت: پرونده آمریکا پیش چشم مردم ایران سیاه و شرم آور بوده و در طول تاریخ فهرست ظلم هایی که آمریکا به ملت ایران روا کرده واضح و فراوان است
ایرج شجاعی اظهار کرد: ساقط کردن حکومت دکتر مصدق، رسوایی طبس، کودتای نوژه، تجهیز صدام خونخوار، بمباران و موشک باران مردم ایران با اسلحه های آمریکایی توسط رژیم بعث عراق، مورد هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران، حمله به نفتکش های ایرانی، حمایت از منافقان و تروریست ها، اطلاق خلیج عربی به جای خلیج همیشه فارس، حمایت از تجزیه طلبان و اعمال تحریم های مختلف پرونده آمریکا را سیاه کرده است.
وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب بدانند به استقامت ملت ایران به هیچ طریقی نمی توانند ضربه وارد کنند چون مردم پیرو امام حسین(ع) هستند و مقابل ظلم می ایستند.
شجاعی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: دشمن شناسی و توسعه علمی راه برون رفت از توطئه های دشمنان انقلاب است.
وی یادآور شد: انسجام و اتحاد ملت ایران گسستنی نیست و ترک، فارس، کرد، بلوچ و عرب و شیعه و سنی نداریم؛ همه ایرانی و مسلمان هستیم و زیر بیرق رسول الله زندگی می کنیم.
راهپیمایی 13 آبان ماه مهاباد از فلکه فرمانداری آغاز شد و در میدان شهرداری این شهر با صدور بیانیه ای به پایان رسید.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب اذربایجان غربی قرار دارد و تا کنون 764 شهید تقدیم انقلاب کرده است.
3093/3072
** گزارش از : پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.