سردار ناصر اصلانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار مواد مخدر کشف شده 2 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن، در این مدت 10 هزار و 572 کیلوگرم انواع پیش ساز مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شده که و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 92 درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: 624 هزار و 582 عدد قرص روانگران نیز در هفت ماه امسال توسط کارکنان انتظامی در این استان کشف و ضبط شده که 2.3 برابر سال گذشته است.
وی اظهار کرد: در این مدت 408 نفر قاچاقچی، 2 هزار و 695 نفر توزیع کننده و خرده فروش و 12 هزار 338 نفر معتاد نیز جمع آوری شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: در این مدت 108 مورد عملیات ارتقای امنیت اجتماعی، 311 مرحله پاکسازی و 177 مورد کنترل محورهای مواصلاتی در استان اجرا شده است.
سردار اصلانی از توقیف 336 دستگاه خودروی سواری و باری و 39 دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در قاچاق در استان خبر داد و گفت: 278 فقره اموال غیرمنقول و 19 فقره اموال منقول شامل باغ، ملک و زمین قاچاقچیان نیز در سال جاری توقیف شده است.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/2093 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.