به گزارش ایرنا، سرهنگ بیت‌الله پاشایی روز سه شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران افزود: پس از کسب خبری مبنی بر اینکه یک محموله بزرگ از مواد مخدر توسط یک دستگاه پراید به قصد عبور از ارومیه به این سمت در حال حرکت است، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و در یک عملیات غافلگیرانه، این خودرو را در ورودی شهر قطور توقیف کرده و مورد بازرسی قرار دادند.
وی با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر با حساسیت قابل توجهی در شهرستان مرزی خوی انجام می شود.
فرمانده انتظامی خوی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو به خاطر قاچاق کالا در این شهرستان افزود: در بازرسی‌ از این خودرو، 415 ثوب البسه قاچاق به ارزش 700 میلیون ریال کشف و یک نفر متهم در این راستا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
سرهنگ پاشایی از توقیف یک دستگاه اتوبوس در ایستگاه ائواوغلی خوی خبر داد و اظهار کرد: از این اتوبوس نیز 303 ثوب البسه قاچاق به ارزش 360 میلیون ریال کشف شده است.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
7133/2093**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.