سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا سال ' اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل' نامگذاری شده است، افزود: نیروی انتظامی در راستای منویات مقام معظم رهبری طی سال جاری مبارزه با کالای قاچاق را از اولویت های کاری خود قرار داده است.
وی اضافه کرد: عمده کالاهای کشف شده توسط نیروهای انتظامی در این استان البسه خارجی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سیگار، روسری، سوخت، داروی غیرمجاز، گوشی تلفن همراه و خشکبار است.
وی با تاکید بر اینکه در این رابطه 2 هزار و 860 عملیات توسط نیروهای انتظامی صورت گرفته است، افزود: در این رابطه 2 هزار و 272 نفر قاچاقچی کالا دستگیر شده است.
وی اضافه کرد: در این راستا همچنین یک هزار و 240 دستگاه خودرو که در امر قاچاق کالا مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف شده و متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
امسال بیش از 2 هزار و 651 عملیات منجر به کشف انواع کالاهای قاچاق در این استان انجام شده که حدود 17 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است و 28 شبکه قاچاق کالا شناسایی و متلاشی شده است.
6009/3072 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.