** نخستین حضور میری در مسابقات جهانی وزنه برداری
'علی میری' جوان ارومیه ای عضو تیم ملی وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران که مقام سوم مسابقات وزنه برداری داخل سالن آسیا در ترکمنستان را به دست آورده بود، برای نخستین بار به مسابقات وزنه برداری جهانی در آمریکا اعزام می شود.

** پیاده روی اربعین تجلی عشق میلیون ها زائر سالار شهیدان
اجتماع میلیونی اربعین حسینی در حقیقت تجلی عشق زائران اباعبدالله الحسین(ع) است که با پیاده روی در بیش از 100 کیلومتر از مسیر منتهی به کربلای معلی ظهور می کند و آزادگی، ایثار و شهادت طلبی شیعیان را به گوش جهانیان می رساند.

** اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان در کمترین زمان اولویت قانون رفع موانع تولید است
نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اعطای تسهیلات به تولید کنندگان در کمترین زمان اولویت قانون رفع موانع تولید بوده و طرح الحاق 2 ماده به این قانون در همین راستا مطرح شده است.

** تعریض و بهسازی محور خوی رازی روابط تجاری ایران و ترکیه را تسهیل می کند
محور خوی رازی یکی از راه های مهم تجاری آذربایجان غربی با ترکیه بوده و اتمام تعریض و بهسازی آن نیاز اساسی است به طوری که 'نجدت تقوا' /najdet tagva/ رئیس اتاق بازرگانی استان 'وان' ترکیه در بازدید از این جاده، اتمام بهسازی آن و 24 ساعته شدن مرز رازی را موجب تسهیل روابط تجاری 2 کشور دانست.

** کلنگ زنی طرح سیستم آبیاری نوین در ٣ هزار هکتار از اراضی دشت قره ضیاءالدین
طرح سیستم آبیاری نوین در ٣ هزار هکتار از زمین های آبی دشت قره ضیاءالدین امروز /شنبه 6 آبان/ با هدف کاهش هدر رفت آب در اراضی کشاورزی کلنگ زنی شد.

** نماینده فائو: آماده همکاری با ستاد احیای دریاچه ارومیه هستیم
نماینده فائو(سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد) گفت: آماده همکاری با ستاد احیای دریاچه ارومیه هستیم و در این رابطه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
8135/ 2093 **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.