دادستان عمومی و انقلاب ارومیه گفت: عده‌ای فرصت طلب با سوءاستفاده از شرایط پیش آمده اقدام به تحریک مردم کردند که تعدادی از آنها شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش ایلنا از آذربایجان‌غربی، سیدمحمد بطحایی در تماس تلفنی در نشست معلمان با مشاور و بازرس ویژه وزارت آموزش و پرورش با آنها گفت‌وگو کرد و افزود: همکاران شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتند. امیدوارم با پیگیری مقامات قضایی مسببین اتفاق ناگوار شناسایی شوند.

وی افزود: از این موضوع بسیار ناراحت هستیم و از معلمان سپاسگذاریم شرایط سخت روز گذشته /دوشنبه/ را تحمل کردند و با سرفرازی از این موضوع بیرون آمدند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز در نشست با معلمان مدرسه راه شهدا ارومیه گفت: صبر و نوع دوستی معلمان این مدرسه بسیار مطلوب و قابل تقدیر است.

حسین بزرگ‌زاده در این دیدار افزود: امور را باید با تدبیر اداره کرد چرا که امروز کسانی موفق هستند که کارهای خود را با اهداف متعالی و با مدیریت خوب پیش ببرند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این نشست اظهار کرد: برخی مسایل و موضوعات همواره باید مدیریت شود و معلمان ما باید افرادی صبور و مدیر باشند.

فریدون سید مصطفوی اظهار کرد: شغل معلمی بسیار سخت است اما دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام سختی های بسیاری را برای حفظ آب و خاک تحمل کردند که قابل تامل است.

وی بیان کرد: معلمان سربازان خط اول تعلیم و تربیت کشور هستند و باید با استقامت و عشق به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.