حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: امروز نوک پیکان دشمن سپاه پاسداران را نشانه گرفته است ولی باید توجه داشت که دشمن از هر نقطه ای ضربه بخورد، همان نقطه را نشانه می گیرد.
وی اضافه کرد: دشمن امروز جرات جمله به مملکت ما را ندارد و سعی می کند نیروهای مسلح به ویژه سپاه را هدف تبلیغات سوء قرار دهد.
وی همچنین به لزوم توجه مومنان به زیارت اربعین حسینی اشاره کرد و ادامه داد: محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از اقصی نقاط جهان برای عرض ادب راهی حرم ابا عبدالله الحسین (ع) می شوند تا اربعین را بر سر مزار آن حضرت برگزار کنند، بنابراین با توجه به با اهمییت بودن این موضوع از مسئولان انتظار می رود مخارج سفر را کمتر کنند تا مردم بیشتری به این زیارت بروند و از سوی دیگر مردم نیز رغبت بیشتری به این مهم نشان دهند.
امام جمعه ارومیه با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف ویژه هفته کودک در آذربایجان غربی گفت: مسئولیت اصلی خانواده ها قرار دادن فرزندان در مسیری است که منجر به هدایت و موفقیت آنها شود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: تمامی مسئولان کشور و خانواده ها موظف هستند بسترهای لازم را برای تربیت صحیح و اسلامی کودکان فراهم کنند.
وی رعایت فرهنگ عذر خواهی در بین اعضای خانواده را ضروری خواند و اضافه کرد: عذرخواهی در خانواده ها باید نهادینه شود چراکه نتیجه این حرکت دوام و پایداری خانواده است.
به گزارش ایرنا، نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور پرشور مردم در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.
8135/2093** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.