به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته چایپاره افزود: اعمال تحریم‌های جدید توسط دولت آمریکا شانس هرگونه تعامل را برای همیشه از بین خواهد برد و به دنیا نشان می دهد که گفت و گو برای آمریکا به جای تعامل یا حل مسئله ابزار فشار و دشمنی است.
وی با بیان اینکه دشمنان ما در صدد تخریب ارکان نظام هستند، ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد تخریب و هجمه های رفتاری نسبت به قوه قضائیه بودیم ولی باید بدانیم در نظام جمهوری اسلامی هرکس روی ارزش‌ها تاکید کند، استکبار جهانی و عوامل داخلی‌ آن شروع به فضاسازی و تهمت زدن علیه‌ آن ارگان یا شخص می کنند.
وی بیان کرد: ملت مسلمان باید هوشیار باشند و بدانند که وقتی خدمتگزاران آنان را تخریب می‌کنند، این کارگزار برای نظام زحمت کشیده و موجب خشم دشمن شده است.
امام جمعه چایپاره با اشاره به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی گفت: ورزش، جزو ضروری ترین مسائل زندگی است و باید بانوان بیش از دیگران به این مسئله اهمیت دهند زیرا آنان، پرورش دهندگان نسل آینده هستند.
سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جلسه‌ی شورای راهبردی سپاه در واکنش به برخی ادعاهای امریکایی‌ها مبنی بر قراردادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی با تشریح اقدامات خصمانه امریکایی ها در ماه های اخیر علیه ملت ایران و تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی اجرای قانون کاتسا را معادل با خروج یک جانبه امریکا از برجام می داند، گفت: همانطور که در گذشته نیز اعلام کرده ایم، در صورتی که قانون تحریم‌های جدید آمریکا اجرا شود این کشور باید پایگاه‌های منطقه‌ای خود تا شعاع 2 هزار کیلومتری برد موشک‌های ایران را منتقل کند.
شهرستان چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع در شمال شهرستان خوی قرار دارد و حدود 28 هزار نفر جمعیت شهری را در خود جای داده است.
8135 / 2093 **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.