به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های نمازجمعه جیرفت افزود: نامزدها از فریب مردم پرهیز کنند و شعارهای انتخاباتی را در چارچوب وظایف قانونی خود اعلام کنند.
وی به تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: این شورا با قاطعیت افراد حایز صلاحیت را تایید کرد لذا باید از این اقدام شجاعانه تشکر کرد.
امام جمعه جیرفت افزود: اگر کوچکترین تجمع، حرف و نامه ای علیه نظر شورای نگهبان از طرف نامزدهای عدم احراز صلاحیت شده، انجام شود، نشان از نبود تعهد به قانون است.
وی بیان کرد: اولین مساله نامزدها هنگام ثبت نام رعایت قانون بود لذا باید به نظر شورای نگهبان احترام گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: احترام به نظر شورای نگهبان، احترام به قانون است لذا باید از نظر شورای نگهبان در زمینه تایید صلاحیت نامزدها حمایت شود.
حجت الاسلام کرمی پور در بخش دیگری از سخنان خود به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نهادهای با برکتی است که توسط حضرت امام خمینی (ره) ایجاد شد.
وی افزود: این نهاد با هدف پاسداری از نظام و ارزش های انقلاب اسلامی ایجاد شد و امروز شاهد موفقیت های سپاه در همه عرصه ها هستیم.
وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه مسائل اقتصادی، فرهنگی، عمرانی، محرومیت زدایی و بین المللی موفقیت های خوبی داشته است.
امام جمعه جیرفت گفت: سپاه قدس عملکرد خوبی در زمینه خنثی کردن نقشه دشمنان در خارج از مرزهای کشور داشته است.
وی اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوک حمله دشمنان است چون این نهاد عملکرد و محبوبیت خوبی بین مردم دارد.
وی به پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس اشاره کرد و افزود: آمریکا هیچ تغییری نکرده است لذا عده ای دنبال تغییر چهره آمریکا هستند که سخت در اشتباه هستند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.