به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مسعودسرافراز در خطبه‌های نماز جمعه مصلای بزرگ فولادشهر ، افزود: مرحله ثبت ‏نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری شاهدیم؛ افراد بسیاری که حتی حداقل شرایط لازم برای تصدی یک مسئولیت جزئی را ندارند، نامنویسی کرده اند.
وی افزود: باید اعتراف کرد یکی از معضلات پیش روی انتخابات ریاست‌ جمهوری در کشور، کاستی‌های قانون انتخابات است که اجازه می‌دهد افرادی که صلاحیت حداقلی برای نامزدی ریاست‌ جمهوری ندارند، برای نام‌نویسی اقدام کنند.
امام جمعه فولاد شهر افزود: این اقدام مشکلات متعددی را بوجود می آورد که مهمترین آن، لوث شدن و تخریب چهره انتخابات و به سخره گرفتن انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهمترین و سرنوشت‏سازترین انتخابات کشور است.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه های رحب و شعبان گفت: این ماه ها مقدمه ماه رمضان است و مؤمنان نباید از برکات مقدر شده در این ماه ‌های مبارک غافل شوند.
حجت الاسلام سرافراز با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب بر لزوم تلاش برای محقق شدن این شعار توسط مردم و مسؤولان تاکید کرد.
امام جمعه فولادشهر با اشاره به 29 فروردین، روز ارتش و دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه سپاهیان و ارتشیان عزیز فرزندان پاک و خدمتگزار ایران اسلامی هستند و تفاوتی بین آنها وجود ندارد.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از جنگ تحمیلی همه این جان بر کفان به وطن خدمت کردند و افتخارات بسیاری را برای نظام اسلامی آفریدند و امروز هم آماده دفاع کامل از ایران هستند.
حجت الاسلام سرافزار تصریح کرد: ایران اسلامی امروز از نظر توان نظامی و موشکی به یک قدرت فرا منطقه‌ ای تبدیل شده و دشمنان از توان بالای دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران به شدت هراس دارند.
وی با بیان اینکه ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج)در حفاظت و پاسداری از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی این نظام مقدس به عنوان سربازان راستین ولایت گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا صداقت و آمادگی کامل و همه جانبه خودشان را به اثبات رسانده اند گفت: بحمدالله در طول سالهای دفاع مقدس و تا به امروز این وفاداری و ولایتمداری را به مَنصه ظهور و بُروز رسانده اند.
فولادشهر از توابع شهرستان لنجان با دارا بودن حدود 75 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/7139 / 2093 ** خبرنگار: محسن سلیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.