حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی عصر روز سه شنبه در دیدار اعضای امور بانوان جبهه فرهنگی آذربایجان غربی افزود: استعمارگران در دنیا از بانوان برای حمله به فرهنگ جوامع بشری و تخریب اعتقادات استفاده می کند که این امر در نگاه نظام غربی به بانوان ریشه دارد.
وی با بیان اینکه کشور ما نیز از این مدل تخریب ها مستثنی نیست، اظهار کرد: دشمنان برای خارج کردن زنان از مسیر اسلام و صدمه وارد کردن به فرهنگ ما سرمایه گذاری عظیمی کرده اند و باید همه اقشار به ویژه بانوان برای مقابله با این توطئه ها هوشیار باشند.
وی اضافه کرد: رکن اساسی خانواده زنان هستند و زنی که از مسیر راست منحرف می شود، وظایف زندگی خود را به درستی انجام نمی دهد و سایر اعضای خانواده از هم پاشیده می شود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: نقشی که بانوان در جامعه و در تربیت افراد جامعه دارند نقش بی بدیلی است و هیچ کس دیگری در جامعه چنین نقشی ندارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: اگر زنان در موضوع تربیت موفق باشند، بیش از 80 درصد معضل تربیتی جامعه حل می شود و این زن است که هنرمندانه مردان بد اخلاق را مدیریت می کند.
وی تاکید کرد: متعالی ترین نگاه به زن در آموزه های اسلامی متبلور است و در صورتی که همه دنیا با نگاه دین مبین اسلام به شخصیت زن نگاه کنند، بانوان جایگاه خود را در جامعه به بهترین شکل ممکن پیدا می کنند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر حدود نیمی از جمعیت ایران و آذربایجان غربی را بانوان تشکیل می دهند و بانوان در این استان، در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و حتی اقتصادی حضوری پررنگ دارند.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.