به گزاش ایرنا فرصت سوزی یا کسب فرصت از تکیه کلام های جافتاده سرمربیان لیگ برتر والیبال بعد از پایان مسابقه های این ورزش مهیج به شمار می رود.
سرمربی تیم والیبال شمس شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازی تیم والیبال شهرداری ارومیه با شمس کرج در ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر ارومیه بیان کرد: نوجوانان شمس با این بازی مطلوب به این نتیجه رسیدند که با سن 16 سال نیز می توان در لیگ برتر والیبال بازی کرد واهمه به دل راه نداد.
محمد وکیلی با اشاره به اینکه هدف از حضور تیمش در لیگ برتر والیبال کسب برد و باخت نیست، ادامه داد: تجربه اندوزی هدف اصلی تیم شمس در این بازی هاست تا برای مسابقات جهانی این رشته از آمادگی کامل برخوردار شود.
وی ادامه داد: شروع خوبی در ابتدای بازی داشتیم و با وجود بازیکنان با تجربه شهرداری، این بازیکنان نوجوانان شمس بودند که از فرصت ها به بهترین وجه استفاده کردند.
وی با بیان اینکه ارومیه باید به هواداران پرشور خود ببالد، گفت: با توجه به اینکه بیش از 70 درصد بازیکنان تیم از شهر ارومیه هستند، نامیدن تیم شس با عنوان 'تیم دوم ارومیه' سخن غیرمنطقی نیست.
سرمربی تیم شهرداری ارومیه نیز در پایان این دیدار نفس گیر گفت: بازی خوبی بود اما بازیکنان، بازی را از اول ساده بازی کردند و امتیازهای اول را در ست های اول و دوم واگذار کردند و استفاده مناسبی از فرصت ها انجام ندادند.
ساسان خداپرست ادامه داد: در ست های سوم و چهارم بازیکنان تیم شهرداری ارومیه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما در ست پنجم 'شمس' به عنوان تیمی که کمترین اشتباه را داشت نتیجه بازی را از آن خود کرد.
وی بیان کرد: تیم شهرداری ارومیه بازی سنگینی مقابل تیم گنبد داشت و باخت در گنبد باعث تضعیف روحیه بچه ها شده بود
وی ابراز امیدواری کرد که هواداران مشتاق ارومیه ای در بازی های بعدی خبرهای خوشی از موفقیت های تیم شهرداری ارومیه بشنوند.
به گزارش ایرنا تیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین دیدار خود در لیگ سی و یکم با نتیجه سه بر 2 مقابل میهمان خود شمس کرج شکست خورد تا بازی هفته دوم تیم شهرداری ارومیه با این نتیجه بسته شود.
بازی های هفته دوم لیگ سی و یکم با بازی های رعد پدافند کاشان در مقابل بانک سرمایه، سایپا تهران در مقابل شهرداری تبریز، خاتم اردکان در مقابل سارویه ساری، شهرداری ورامین در مقابل پیکان تهران دنبال شد.
تیم شهرداری ارومیه در دیدار بعدی خود روز چهارشنبه 26 مهر سال جاری با سارویه ساری دیدار می کند.
همچنین دیدار نخست رقابت های والیبال سوپرلیگ باشگاه های کشور عصر یکشنبه 16 مهر سال جاری در شهرهای مختلف برگزار شد که در پایان تیم های خاتم اردکان، ایرانیان گنبد، بانک سرمایه، سایپا، عمران ساری و شهرداری تبریز به پیروزی رسیدند و تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران از جمله ناکامان این هفته بودند.
8135 / 2093
**گزارشگر: شهین بیدادرس ** تنظیم کننده: توحید محمودپور ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.