تیم والیبال شهرداری تبریز موفق شد در هفته دوم لیگ برتر والیبال سایپا تهران را در خانه خودش سه بر صفر شکست دهد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در ادامه هفته دوم لیگ برتر والیبال، امروز(چهارشنبه) تیم سایپا تهران از ساعت ۱۶ و در سالن فدراسیون والیبال میزبان شهرداری تبریز بود و در پایان با نتیجه سه بر صفر از میهمان خود شکست خورد.

در این دیدار سایپا، امیر غفور را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو در اختیار نداشت.

شاگردان عادل بناکار ست های این بازی را با امتیاز های ۲۶ بر ۲۸، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ از آن خود کردند تا با کسب دومین پیروزی خود در تهران با دست پر به تبریز باز گردند.

شاگردان میروسلاو ژیوکوو که در بازی نخست کاله را در آمل سه بر شکست دا ه بودند با شکست برابر شهرداری تبریز با یک برد و یک باخت سه امتیازی باقی ماندند.

شهرداری تبریز هم که در بازی نخست پیکان را شکست داده بود با کسب پیروزی برابر دیگر تیم خودروساز پایتخت امتیازات خود را به عدد پنج رساند.

در ست نخست هر دو تیم به واسطه پیروزی در بازی اول بسیار جنگنده وارد زمین شدند و بازی تا همان لحظات پایانی بسیار نزدیک دنبال شد. در لحظاتی از بازی هر چند هر کدام از تیم ها توانستند اختلاف سه امتیازی برابر حریف ایجاد کنند اما در پایان این شهرداری تبریز بود که موفق شد ۲۸ بر ۲۶ به برتری دست یابد و یک بر صفر از خودروسازان پیش افتد.

در ست دوم شهرداری تبریز به لطف تجربه بالای بازیکنانش بسیار خوب شروع کرد و در همان ابتدا ۶ بر ۳ از نارنجی پوشان پیش افتاد. در ادامه هر گاه تبریزی ها از سایپا جلو می افتادند شاگردان ژیوکو نتیجه را به تساوی می کشاندند و دو تیم در عدد ۱۲ به تساوی رسیدند. در این ست بازی تا لحظات پایانی بسیار نزدیک دنبال می شد ولی باز هم تبریزی ها توانستن همانند دیدار هفته نخست برابر بانک سرمایه در لحظات پایانی باهوش تر عمل کردند و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا حساب کار دو بر صفر به نفع میهمان شود.

در ست سوم باز هم شاگردان بناکار بازی را خوب آغاز کردند و سه بر یک از نارنجی پوشان پیش افتادند. این فاصله دو امتیازی تا امتیاز ۱۱ بر ۹ به نفع نماینده تبریز ادامه داشت. سایپا که در نبود امیر غفور عملکرد ضعیفی در خط حمله داشت نتوانست در ادامه امتیازات عقب افتاده را جبران کند و شهرداری هم با چند دفاع خوب به یکباره ۱۸ بر ۱۲ جلو افتاد. در پایان شهرداری با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ ست سوم را هم برد و موفق شد دومین پیروزی خود را در پایتخت جشن بگیرد.

در نخستین دیدار هفته دوم بانک سرمایه موفق شد سه بر صفر رعد پدافند کاشان را شکست دهد و همانند هفته نخست در صدر جدول رده بندی ایستاد.

در دیگر دیدار های در حال انجام سارویه ساری میهمان خاتم اردکان است و شهرداری ارومیه میزبان شمس تهران است.

در آخرین و مهمترین دیدار هفته دوم نیز از ساعت ۱۷:۳۰ پیکان میهمان شهرداری ورامین خواهد بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.