به گزارش ایرنا، رکابزنان در این دور که با عنوان گرامیداشت 12 هزار شهید آذربایجان غربی به اجرا در می آید، مسیر 209 کیلومتری ارومیه تا منطقه آزاد ارس و شهر جلفا را رکاب می زنند.
سی و دومین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در 6 مرحله در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود که رکاب زنان مسیرهای تبریز – ارومیه به مسافت 141.1 کیلومتر در مرحله اول، ارومیه – منطقه آزاد ارس به مسافت 209 کیلومتر در مرحله دوم، منطقه آزاد ارس – تبریز به مسافت 155 کیلومتر در مرحله سوم، تبریز – سرعین به مسافت 196 کیلومتر در مرحله چهارم، سرعین – تبریز به مسافت 191 کیلومتر در مرحله پنجم و مسیر اوتوبان پاسدارن تبریز ( لاله پارک) به مسافت 114 کیلومتر در مرحله 6 را طی می کنند.
رکاب زنان مجموعا در این مراحل بیش از یکهزار کیلومتر را طی می کنند.
پنج تیم داخلی سپاهان اصفهان، شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، تیم ملی ارتش در این مسابقات شرکت دارند.
همچینی 10 تیم خارجی به ترتیب ژاپن MATRIX POWER TAG، ژاپن KINAN، بحرین VIB BIKES، قزاقستان VINO ASTANA MOTORS، آلمان 0711CYCLING/ ، کویت CARTUCHO.ES، استرالیا DRAPAC، ژاپن BRIDGESTONE ANCHOR، هلند BABY DUMP و بلژیک TARTELLETO-ISOREX در این رقابت بین المللی حضور دارند.
در تور سی و دوم پاول اسکرک از لهستان نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری UCI و اروین کیست ماکر از هلند، جمالدین محمود از مالزی داور بین المللی و رسمی UCI و دکتر آنتون مارنیوس فرهاگن از هلند افسر کنترل دوپینگ در تور سی و دوم کار نظارت را بر عهده دارند. به گزارش ایرنا در مرحله نخست سی و دومین تور بین المللی 'یرون کرس'/Jeroen Kers/ از تیم 'بیبی دامپ'/baby dump/ هلند به مقام نخست دست یافت
در بخش انفرادی این رقابت ها پس از دوچرخه سوار هلندی، 'لیم وایت' /liam white/ از تیم 'دراپاک' /drapac/ استرالیا و سرگو نبی کیتا /sergo nabi kita/ از آستانا موتورز /astana motors/ قزاقستان رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.
در بخش تیمی نیز تیم آستاناموتورز قزاقستان با هشت ساعت 47 دقیقه و 11 ثانیه مقام اول را کسب کرد، تیم دراپاک استرالیا با 8 ساعت و 47 دقیقه و 52 ثانیه توانست در جایگاه دوم بایستد و تیم بیبی دامپ هلند با 8 ساعت و 47 دقیقه و 52 ثانیه در جایگاه سوم مرحله تیمی ایستاد.
همچنین پیراهن طلایی این دور از مسابقات را 'یرون کرس' از بیبی دامپ هلند به دست آورد و پیراهن کوهستان این مسابقات به مراونی صلاح الدین /meravni salaheddin/ از تیم کویت تعلق گرفت.
پیراهن امتیازی مسابقات نیز مارکو دوئتس /marco doets/ از بیبی دامپ هلند رسید.
افتتاحیه سی و دومین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان روز شنبه 15 مهرماه جاری در سالن پتروشیمی انجام شد و شروع مسابقات روز یکشنبه 16 مهرماه از مقابل ساختمان شهرداری مرکز کلان شهر تبریز و خیابان منظریه به سمت شهر ارومیه انجام شد.
کل جوایز بخش انفرادی و تیمی این مسابقات 100 هزار دلار می باشد.
8135/ 2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.