به گزارش ایرنا محمد حضرت پور روز پنجشنبه در آئین گرامیداشت روز آتش نشانی افزود: این امر در سایه تلاش مسئولان آتش نشانی، بهبود تجهیزات، آماده سازی روزافزون نیروهای آتش نشان و همراهی مردم در بازکردن مسیر آتش نشانان به دست آمده است و باید از عاملان آن قدردانی کرد.
وی با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز شهر ارومیه اضافه کرد: این امر نوید بخش امنیت بیش از پیش شهروندان است و می تواند در طراحی های آینده آتش نشانی و سازه های شهری بسیار موثر باشد.
وی اظهار کرد: آموزش های مناسب و عملکرد مناسب و موفق آتش نشانان ارومیه ای در حوادث باعث شده تا آسیب جانی به این قشر زحمتکش نرسد و این مایه خوشحالی است.
شهردار ارومیه بیان کرد: امسال10 دستگاه خودرو آتش نشانی خریداری و به ناوگان آتش نشانی اضافه می شود که این امر در راستای نوسازی ناوگان و بهبود خدمت رسانی این نهاد بسیار موثر است.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز گفت: افزایش تجهیزات سازمان آتش نشانی باعث ایجاد امنیت روانی و اجتماعی در بین شهروندان و ارتقای شادابی اجتماعی شده است.
رسول اصغرزاده افزود: دغدغه اصلی شورای اسلامی شهر ارومیه، توسعه ناوگان فنی و تخصصی و نیز نوسازی تجهیزات سازمان آتش نشانی است و تلاش خواهیم کرد تا تمامی نواقص موجود در سازمان را در سال جاری رفع کنیم.
به گزارش ایرنا، در این آئین از تلاش های آتش نشانان نمونه شهرداری ارومیه با اهدای لوح تقدیر تجلیل و به صورت نمادین به تعدادی از آتش نشانان درجه آتش نشانی اعطا شد.
همچنین امروز ایستگاه 9 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری و آتش نشانان در ناحیه گلمان به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، هفتم مهرماه در تقویم رسمی کشور به نام روز آتش نشانی ثبت شده ولی امسال به علت قرار گرفتن در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، آئین گرامیداشت آتش نشانان در روز جاری برگزار شد.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.