به گزارش ایرنا محمود روزبهانی معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار کرد: رژه ناوگان موتوری و خودرویی سازمان آتش نشانی اهواز به مناسبت هفتم مهرماه و روز ملی آتشنشانی با 19 دستگاه خودرو برگزار شد.
وی افزود: شغل آتشنشانی دارای علاقه مندی و شوق خاصی بوده که شاید تا این اندازه در هیچ شغلی وجود نداشته باشد و تنها افرادی می توانند در این حرفه موفق باشند که از این امتیاز ها برخوردارند.
معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش نشان ها باوجود پیش بینی تمامی خطرهای احتمالی به محل های حادثه اعزام می شوند و در این میان در برخی مواقع با آسیب های جدی نیزمواجه می شوند.
وی بیان کرد: حفظ ایمنی انفرادی یکی از مواردی است که همواره مورد تاکید ما بوده و در پیشگیری از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.
روزبهانی تصریح کرد: همواره در سازمان اتش نشانی اهواز آموزش های لازم جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و چگونگی اطفای حریق به بهترین روش ها به صورت مستمر به آتش نشان ها داده می شود.
وی یادآور شد: نیروهای سازمان آتش نشانی اهواز علاوه بر این رژه خودرویی روز جمعه نیز با حضور در بهشت شهدا نسبت به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادای احترام می کنند.
معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یکی از مشکلات عمده ما مزاحمت های تلفنی برخی افراد به سازمان است که تا اندازه زیادی روند کار ما را کند کرده و ناوگان آتش نشانی اهواز را با مشکلات جدی مواجه می کند.
وی تصریح کرد: در طول روز شاید بالای یک هزار تماس مزاحمی در سازمان آتش نشانی اهواز به ثبت می رسد که همین امر باعث اشغال خطوط 125 در برخی از مواقع می شود.
روزبهانی ادامه داد: متاسفانه در روز های حادثه نیز پیش از این که خودورهای آتش نشان به محل های مورد نظر برسند خودروهای شخصی سد معبر کرده و همین امر باعث می شود خودروهای آتش نشان با تاخیر در محل حادثه حضور یابند که جا دارد مردم توصیه های ایمنی سازمان اتش نشانی را بیشتر از همیشه جدی گرفته و با ماموران ما همکاری بیشتری داشته باشند.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.