حمیدرضا یاختی فر روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر 6 ایستگاه آتش نشانی، 11 اکیپ خودرویی اطفای حریق نیز در نقاط مختلف و مراکز حساس و پرخطر شهر زنجان مستقر می شوند تا در صورت لزوم به موقع وارد عمل شوند.
وی اظهار کرد: سازمان آتش نشانی زنجان در این روز از ماه اسفند از 21 دستگاه خودرو عملیاتی سبک، نیمه سنگین و سنگین، چهار دستگاه خودرو نیمه سنگین و سنگین نجات، چهار دستگاه خودروی فرماندهی عملیاتی و 6 دستگاه موتورسیکلت به صورت گشت سیار، بهره خواهد گرفت.
یاختی فرد به مردم توصیه کرد، از آغاز تا پایان مراسم چهارشنبه آخر سال با دستگاه های خدمات رسان ازجمله آتش نشانی و اورژانس همکاری لازم را داشته باشند تا حادثه ای تلخ اتفاق نیفتد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: مردم از آتش زدن لاستیک و کارتن در مجتمع های مسکونی، کوچه ها و خیابان ها خودداری کنند و والدین نیز مواظب پرش فرزندان خود از روی آتش باشند.
یاختی فر افزود: از رانندگان خودروها انتظار می رود به محض مشاهده خودروهای آتش نشانی، وسایط نقلیه در اختیار را به منتهی الیه سمت راست هدایت کنند تا مانع از رسیدن به موقع آتش نشانان به محل حادثه نشوند.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.