مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرماهشهر روز شنبه با تایید این خبر به ایرنا گفت:وقوع یک مورد حادثه رانندگی و برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 با کامیون در جاده ماهشهر به هندیجان نرسیده به روستای رحیم آباد در ساعت12ظهر امروز از سوی مرکز فوریت های پزشکی 115 به سامانه 125 اطلاع رسانی شد.
بهروز محسنی اضافه کرد:در پی دریافت این خبر، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو دستگاه آمبولانس حمل میت و یک دستگاه خودروی امداد جاده ای را به محل حادثه واقع در مسیر جاده ماهشهر هندیجان اعزام کرد.
وی با بیان حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت:پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با شش سرنشین با کامیونی که از مقابل در حرکت بوده برخورد کرده که در این حادثه دلخراش هر شش سرنشین خودروی سواری جان باختند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی بندر ماهشهر نیز گفت:ساعت 12 این حادثه به فوریت های پزشکی اعلام شد که بلافاصله دو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
قدرت کرد اظهار داشت:تیم های فوریت های پزشکی بندر ماهشهر پس از 15 دقیقه در محل حادثه حضور یافتند، ولی هر شش سرنشین خودرو شامل 2 آقا، 2 خانم و 2 کودک زیر پنج سال، در دم جان باخته بودند.
وی افزود:پیکرهای هر شش متوفی از سوی آمبولانس های اداره آتش نشانی به سردخانه باغ رضوان منتقل شدند.
جاده ماهشهر به هندیجان از مسیرهای پرتردد استان خوزستان است که به دلیل تکمیل نشدن محور چهارخطه آن در برخی مسیرها به جاده پرحادثه استان خوزستان تبدیل شده است.
7104/6125**آمنه محتشمی**انتشار دهنده: سید بهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.