به گفته عوامل پلیس، اورژانس و شاهدان حادثه، پس از وقوع تصادف شاخ به شاخ میان 2 خودرو پژو 405 و پژو آردی، خودرو 405 با 2 سرنشین دچار حریق شدند و اینکه آنها در حالت مرگ یا مصدومیت طعمه آتش شده اند، اطلاعی در دست نیست.
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: در این تصادف رانندگی که در پنج کیلومتری جاده زرین آباد به زنجان و حوالی ساعت 23:30 یکشنبه شب /هشتم اسفند جاری/ بین 2 خودرو سواری پژو 405 و پژو آردی و به صورت رخ به رخ اتفاق افتاد، راننده و سرنشین خودرو 405 بلافاصله پس از تصادف، در میان شعله های آتش سوختند.
جواد مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، زمان اعلام حادثه به اورژانس را ساعت 23:33 شب اعلام کرد و افزود: عوامل اورژانس مستقر در پایگاه زرین آباد در مدت چهار دقیقه در محل حاضر شدند و راننده پژو آردی را که دچار شکستگی از ناحیه پا شده بود، پس از اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به منظور ادامه درمان و مداوا به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال دادند.
وی با بیان اینکه دومین آمبولانس اورژانس از پایگاه دانایی به محل اعزام شده بود اظهار کرد: حریق و سوختگی مانع شناسایی هویت راننده و سرنشین شد.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.