به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا شیخی روز چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه گاز شهرستان چالدران اظهار کرد: از ابتدای امسال 783 کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی و خط انتقال در مناطق مختلف استان اجرا شده است.
وی با بیان اینکه روند گازرسانی به روستاهای آذربایجان غربی با جدیت در حال انجام است، افزود: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 730 روستای استان در دست اجراست.
وی اضافه کرد: هم اکنون 51 درصد خانوار روستایی آذربایجان غربی از گاز طبیعی بهره مند هستند و با بهره برداری از پروژه گاز رسانی به 730 روستای در دست اجرا این مقدار به 85 درصد می رسد.
فرماندار چالدران هم در این جلسه با اشاره به اینکه تا سال 92 فقط 2 روستای شهرستان چالدران از نعمت گاز بهره مند بودند، گفت: اکنون با همت دولت تدبیر و امید شاهد تحول عظیم در گاز رسانی به روستاهای این شهرستان هستیم به طوری که تا پایان امسال 20 روستای چالدران از نعمت گاز بهره مند می شوند.
کریم حسین زاده با اشاره به کوهستانی و سردسیر بودن شهرستان چالدران خواستار تسریع در عملیات گاز رسانی به روستاهای این شهرستان شد.
وی از آغاز گاز رسانی به 41 روستای دیگر این شهرستان هم خبر داد و افزود: قرارداد عملیات گازرسانی به این روستاها با اعتبار 400 میلیارد ریال در آبان ماه امسال منعقد می شود.
فرماندار چالدران با اشاره به پیشرفت 85 درصدی عملیات گازرسانی به شهر آواجیق بخش دشتک خواستار تسریع در انتخاب پیمانکار و شروع عملیات لوله گذاری گاز در داخل این شهر شد.
در این جلسه مدیر عامل شرکت گاز استان به همراه فرماندار چالدران از عملیات گازرسانی به روستاهای چالدران بازدید کرده و از نزدیک در جریان مشکلات عملیات گازرسانی قرار گرفتند.
2093 ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.