145 پروژه گازرسانی روستایی استان آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی با حضور استاندار ، مدیر عامل شرکت گاز ، فرماندار شهرستان ارومیه و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی 53 روستای استان به شبکه گازرسانی کشور متصل و عملیات اجرایی گازرسانی به 92 روستای دیگر آغاز شد.

سعادت استاندار آذربایجان غربی در این مراسم با تبریک هفته دولت گفت : تا سال 92 تنها 34 درصد خانوار روستایی استان آذربایجان غربی از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند که با روی کار آمدن دولت یازدهم گازرسانی به روستاها در اولویت قرار گرفته است.

وی افزود : هم اکنون درصد خانوار روستایی بهره مند از گاز طبیعی به 51 درصد رسیده است که این نشان دهنده توجه دولت به عمران و آبادانی روستاها خصوصا در بحث گازرسانی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم  با اشاره به پروژه های گازرسانی استان در هفته دولت گفت : در تلاش هستیم تا پروژه هایی که امروز عملیات اجرایی آنها آغاز می شود تا پایان سال 97 به بهره برداری برسند.

علیرضا شیخی اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ها ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش خانوار روستایی به 71 درصد خواهد رسید.

وی ضمن تقدیر از  استاندار آذربایجان غربی بابت پیش بینی بودجه ای برای پروژه های گازرسانی تصریح کرد : با تامین به موقع اعتبارات و همچنین هماهنگی نهادها می توانیم گازرسانی به روستاهای استان را با شتاب بیشتری انجام دهیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی تاکید کرد :مجموع خانوار هدف در پروژه هایی که امروز افتتاح  و عملیات اجرایی آنها آغاز شده بیش از ز15 هزار و 88 خانوار است.

وی ادامه داد: برای پروژه های گازرسانی امسال بیش از 1000 میلیارد ریال اعتبار برآورد و هزینه شده است.

حسن خانی فرماندار شهرستان ارومیه نیز در این مراسم با تقدیر از عملکرد شرکت گاز استان گفت : در دولت  یازدهم وضعیت گازرسانی به روستای شهرستان ارومیه بهبود یافته و روستاهای گازرسانی شده این شهرستان در دوسال اخیر نزدیک به دو برابر رشد داشته است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.