** استاندار آذربایجان غربی: قرآن محور وحدت بین مذاهب اسلامی است
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود پیروان مذاهب اسلامی در این استان مرزی گفت: قرآن محور وحدت بین مذاهب اسلامی در جای جای ایران اسلامی و از جمله در رنگین کمان اقوام و ادیان /آذربایجان غربی/ است.

** معرفی نفرات برتر رشته حفظ 10 جزء در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن
رئیس ستاد اجرایی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم آذربایجان غربی گفت: پنج نفر برتر رشته حفظ 10 جزء در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مشخص شدند و عنوان ممتاز این بخش نیز به نخبه قرآنی از خراسان رضوی رسید.

** آذربایجان غربی از جمله استان های برتر کشور در تربیت نخبگان قرآنی است
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: کارنامه استان در پرورش نخبگان قرآنی درخشان بوده و از جمله استان های برتر کشور در تربیت نخبگان قرآنی است که امیدواریم این روند در سال های آینده نیز ادامه یابد.

** معرفی رتبه های ممتاز و عالی رشته حفظ کل قرآن در چهلمین دوره مسابقات سراسری
رئیس ستاد اجرایی چهلمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم که در ارومیه در حال برگزاری است، گفت: هشت رتبه ممتاز و عالی رشته حفظ کل قرآن شامل چهار رتبه ممتاز و چهار رتبه عالی این رقابت ها با نظر هیات داوران معرفی شدند.

** واقعه غدیر در خوی بازسازی شد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی گفت: به مناسبت عید سعید غدیر واقعه تاریخی و اعتقادی غدیر برای پنجمین سال متوالی در این شهرستان بازسازی شده و پذیرای بازدیدکنندگان و عاشقان حضرت علی (ع) است.

** سومین روز از لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور/ آذربایجان غربی از سد مازندران گذشت
سومین روز از لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور که از روز پنجشنبه /16 شهریور 1396/ با حضور 10 تیم در ارومیه آغاز شده است، با چهار دیدار دنبال شد و در یکی از حساس ترین آنها تیم آذربایجان غربی با نتیجه سه بر یک از سد جوانان مازندران گذشت.
8135/ 2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.