معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری 17 محفل انس با قران در آذربایجان غربی خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علی مقنی در دومین روز از برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در حسینیه ثار الله ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 17 محفل انس با قرآن کریم در 14 شهرستان آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی برگزاری این محافل قرآنی را با حضور استاد احمدی وفا، ولی زاده، مجیدی و دو گروه مدیحه سرایی اعلام کرد و گفت: 3 محفل انس با قرآن نیز ویژه بانوان در ارومیه برگزار می شود.

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به معرفی کتاب «ارومیه» نیز پرداخت و اظهار کرد: در این کتاب به شناساندن ظرفیت های آذربایجان غربی به عنوان میزبان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم پرداخته شده است تا در میان یک هزار نخبه و متسابق قرانی توزیع شود.

وی ادامه داد: معرفی نخبگان قرآنی آذربایجان غربی و نیز جایگاه استان در قبل و بعد از دوران دفاع مقدس در کتاب «ارومیه» آمده است.

حجت الاسلام مقنی گفت: اکنون کتاب دیگری با عنوان «ایران» برای متسابقین بین المللی به 3 زبان در حال تدوین و انتشار است.

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد:شهر ارومیه از ظرفیت قرآنی بالقوه ای برخوردار است و اینکه این شهر و آذربایجان غربی از ظرفیت برگزاری چهلمین دوره مسابقات قران در شهر ارومیه چه بهره برداری داشته باشد حائز اهمیت است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.