** انتقال 2 میلیارد مترمکعب آب سدهای آذربایجان غربی به دریاچه ارومیه
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح های احیای دریاچه ارومیه در دولت تدبیر و امید گفت: حدود 2 میلیارد مترمکعب آب از سدهای اقماری این استان به این دریاچه منتقل شده است.

** بهره برداری از 375 طرح عمرانی و اقتصادی آذربایجان غربی طی هفته دولت
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت 317 طرح عمرانی و 58 طرح اقصادی به بهره برداری رسید و 57 طرح دیگر نیز کلنگ زنی شد.

** رئیس دفتر استانی ستاد احیا: کاهش 26 سانتی متری تراز دریاچه ارومیه طبیعی است
رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با اشاره به کاهش 26 سانتی متری دریاچه ارومیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: پایین آمدن تراز آبی دریاچه به علت کاهش 36 درصدی میزان بارندگی ها و افزایش 3 درجه ای میانگین دمای هوا طبیعی است.

** سلطانی فر: امسال 700 طرح نیمه تمام ورزشی در کشور به بهره برداری می رسد
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر تکمیل طرح های نیمه کاره ورزشی در دولت دوازدهم گفت: امسال 700 طرح نیمه تمام ورزشی در سطح کشور به بهره برداری می رسد.

** معاون وزیر ورزش و جوانان: 2 میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی کسب و کار جوانان پرداخت می شود
معاون ساماندهی امورجوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: برای راه اندازی کسب و کار جوانان و ایجاد اشتغال، تسهیلات ارزان قیمت تا 2 میلیارد ریال پرداخت می شود.

** سلطانی فر: اعتبار بخش جوانان در دولت یازدهم 67 برابر شد
وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتبار بخش جوانان در دولت تدبیر و امید، 67 برابر شد و از 60 میلیارد ریال در سال 1392 به چهار هزار میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.

** معاون وزیر ورزش و جوانان: 14 هزار میلیارد ریال اعتبار به ورزش استان ها اختصاص یافت
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه امسال توجه ویژه ای به ورزش استان ها و شهرستان ها شده است، گفت: 14 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به ورزش و جوانان استان ها اختصاص یافت.

** افتتاح 1200 طرح نیمه تمام ورزشی کشور در دولت یازدهم
مشاور و معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان گفت: هزار و 200 طرح نیمه تمام ورزشی در دولت یازدهم به بهره برداری رسید و چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی نیز در حال حاضر در کشور وجود دارد.

** اجاره اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی مانع رشد ورزش کشور شده است
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: اجرای ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که در راستای آن باید اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی اجاره داده شود، سودی به حال ورزش ندارد و مانع بزرگی بر سر پیشرفت ورزش کشور است.

8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.