اسعد خضری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پل سرگیز برای سرگیری رفت و آمد مسیر اشنویه- پیرانشهر و روستاهای تابعه به جای 'پل پوش آباد' که بر اثر سیل اخیر تخریب شده است، بازگشایی شد.
وی افزود: پل سرگیز برای عبور و مرور ماشین های سواری به مقصد پیرانشهر آماده سازی شد اما ماشین‌های سنگین از تردد در این مسیر خودداری کنند.
خضری گفت: در چند روز گذشته معلمان و دانش آموزان روستایی و شهروندان با مشکل رفت و آمد به شهر اشنویه و پیرانشهر و دیگر روستاهای مجاور مواجه بودند که با آماده سازی این پل، مشکل رفع شد.
وی یادآور شد: بخشی از پل 'سرگیز' نیز بر اثر سیل تخریب شده بود که با تلاش شبانه روزی و سخت راهداری اشنویه، ستاد مدیریت بحران، بخش خصوصی و مردم بازگشایی شد.
فرماندار شهرستان اشنویه همچنین در خصوص جسد نوجوان 12 ساله اشنویه تنها قربانی سیل در استان آذربایجان غربی، گفت: با وجود تلاش شبانه روزی مسئولین، هلال احمر، گروه های مردمی و ستاد مدیریت بحران جسد این نوجوان هنوز پیدا نشده است.
سیل روز جمعه خسارات بسیار زیادی به شهرستان اشنویه و روستاهای اطراف وارد کرد.
به گزارش ایرنا، رودخانه گادر اشنویه از صبح جمعه گذشته بر اثر بارش باران شدید طغیان و مسیر اشنویه- پیرانشهر را نیز مسدود کرد.
رودخانه گادر در مسیر جاده اشنویه- پیرانشهر قرار دارد و از کوه های غرب اشنویه سرچشمه گرفته و به دریاچه ارومیه می ریزد.
شهرستان اشنویه در آذربایجان غربی قرار دارد و بیش از هفتاد هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.