سیروس احمدی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اشنویه با بیان اینکه سال 1396 به علت تخصیص بودجه مالیات بر ارزش افزوده به وزارت ورزش و جوانان می تواند سال طلایی برای ورزش و جوانان کشور باشد، اظهار کرد: افتتاح خانه جوانان در شهرستان ها نیز پی گیری می شود و از اهداف وزارتخانه است.
وی همچنین از تکمیل و ارسال تجهیزات ورزشی مورد نیاز شهرستان اشنویه در آینده نزدیک خبر داد.
مشاور جوانان استاندار آذربایجان غربی و رئیس فرهنگسرای ارومیه نیز در این جلسه گفت: علاوه بر مسئله ورزش لازم است به مسائل جوانان نیز توجه خاص شود.
محمد خزایی اظهار کرد: اهم مطالب و انتقادات بیشتر در حوزه ورزش بود و نباید از حوزه جوانان و مسائل مرتبط غافل بود.
رئیس فرهنگسرای ارومیه گفت: ظرفیت و انگیزه جوانان و تلاش سازمان های مردم نهاد اشنویه اصلی ترین علت و انگیزه ما برای ایجاد فرهنگسرای اشنویه است.
محمد خزایی بیان کرد: ظرفیت جوانان و سازمان های مردم نهاد در همه امور اجتماعی اشنویه برای نمونه ایجاد کمپین 'نه به ترقه' واکنش کشوری را در برداشت که از جمله فعالیت های خوب جوانان در این خطه به شمار می رود.
فرماندار اشنویه نیز در این جلسه گفت: همبستگی، اتحاد و تعامل سازنده ملت ایران در دنیا زبانزد است.
اسعد خضری اظهار کرد: با درایت و تدبیر دولت تدبیر و امید کشور ایران از لحاظ اقتصادی و سیاسی در مرحله بسیار خوبی قرار دارد. وی همچنین افزود: شهرستان اشنویه دومین شهر در آذربایجان غربی است که با بیشترین آرا به دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید رای دادند.
همچنین امروز با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان مکان ساخت فرهنگسرای جوان اشنویه در پارک جنگلی 'قلاتوک' کلنگ زنی شد.
زمین اهدایی شهرداری و شورای شهر اشنویه 300 متر مربع مساحت دارد.
اعتبار اولیه برای ساخت ساختمان فرهنگسرا هشت میلیارد ریال برآورد شده است.
شهرستان اشنویه با 74 هزار نفر جمعیت در غرب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت ‌ کنید. ‌ ‌
3093**خبرنگار: سارا معروفی**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.