به گزارش خبرنگار ایرنا، بخشدار خلیفان روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: افتتاح خطوط انتقال برق به طول 10 کیلومتر برای پایدار سازی برق منطقه، 18 طرح کشاورزی آبیاری بارانی، قطره ای و انتقال با لوله، افتتاح مرکز فوریت های پزشکی گیتگه بخش خلیفان با هزینه یک میلیارد و 150 میلیون ریال، آسفالت معابر و نوسازی شهر خلیفان با هزینه یک میلیارد و 670 میلیون ریال و ساخت 'پل کانی سفید' به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از جمله طرح های افتتاح شده است.
علی بیژن فر اظهار کرد: آسفالت روستایی 'قوزلوی علیا' با حدود 2 میلیارد ریال، افتتاح 2 مسکن روستایی در روستای 'کهنه ده' با هزینه 500 میلیون و آورده شخصی از دیگر طرح های افتتاح شده روز ششم هفته دولت در خلیفان است.
72 طرح اصلی عمرانی، خدماتی و کشاورزی شهرستان مهاباد با بیش از 967 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود که تا کنون حدود دو سوم آنها محقق شده است.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت دارای 2 بخش خلیفان و مرکزی است و در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.