مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از چگونگی پرداخت پاداش مشترکانی که در مصرف برق صرفه جویی می کنند خبر داد.

اکبر حسن بکلو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه  مشترکان آذربایجان‌غربی با کاهش ۱۰ درصدی در مصرف برق پاداش می‌گیرند گفت: این برنامه ویژه مشترکان صنعتی بوده و امسال مشترکان خانگی نیز با کاهش مصرف برق نسبت به سال قبل پاداش خواهند گرفت.

وی ادامه داد: سال قبل 2 میلیارد و 300 میلیون تومان مبلغ نقدی به مشترکان صنعتی، کشاورزی و تجاری به علت کاهش 10 درصدی مصرف برق پرداخت شد.

حسن بکلو تصریح کرد: این مبلغ به عنوان پاداش در صورتحساب آنان لحاظ شده بود.

وی افزود: چنانچه کشاورزان در 4 ساعت اوج مصرف برق استفاده ای نداشته باشند 20 ساعت بعدی  آنان به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اظهار کرد: انتخاب این 4 ساعت به عهده خود کشاورزان بوده که می توانند 4 ساعت اوج مصرف در شب یا روز را انتخاب کنند که سال گذشته پاداشی به ارزش 600 میلیون تومان در صورتحساب آنان لحاظ شد.

وی در رابطه با مشترکان خانگی نیز اظهار کرد: مشترکانی که نسبت به سال قبل کاهش مصرف داشته باشد پاداش می گیرند که چگونگی پرداخت و میزان ان طبق دستورالعمل هایی که تدوین و ابلاغ خواهد شد انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: بیشترین ساعات اوج مصرف در آذربایجان غربی در روز های 15 تیر ماه تا 15 مرداد ماه است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.