حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در دوره آموزشی طرح یاوران ولایت دانش آموزان دختر آذربایجان غربی افزود: بانوان و دختران باید مطالعات عمیقی در زمینه حیا، عفت و حجاب داشته باشند چرا که برخی افراد برای رسیدن به منافع شخصی خودشان با عناوین شیک و آراسته وارد می شوند تا جامعه را به اباحه گری و بی عفتی بکشانند و نبود مطالعه کار آنها را آسان می کند.
وی اظهار کرد: ارزش و احترام و عزت زن در همین پوشش است و تبلیغ بی عفتی و کم حجابی مهمترین راه برای ترویج لاابالی گری است.
وی بیان کرد: بانوان باید تلاش کنند تا کتاب فلسفه حجاب آیت الله شهید مطهری را مطالعه کنند و حجاب را با دید و بصیرت انتخاب کرده و ادامه دهند.
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان، لشکر ولایت و رهبری هستند، افزود: ولایت و امامت نعمتی برای ملت ایران به شمار می رود و سایر کشورها از این نعمت محروم هستند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: دانش آموزان باید در راستای رشد و پیشرفت خود نسبت به تقویت ارتباط خود با خدا اقدام کنند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: خواندن نماز اول وقت جزو مسایل مهمی است که نوجوانان و جوانان باید به آن دقت بسیاری داشته باشند.
وی گفت: احترام به پدر مادر نیز جزو احکام بین المللی است و بزرگان دینی به آن بسیار سفارش کرده اند و دانش آموزان نباید در هیچ برهه ای از زندگی آن را فراموش کنند.
به گزارش ایرنا چهارمین دوره آموزشی طرح یاوران ولایت با حضور 420 دختر و پسر دانش آموز استان به مدت 12 روز در اردوگاه معلم ارومیه برگزار می شود.
این دوره با هدف آموزش کار تشکیلاتی و تربیت فرماندهان و مدیران جوان و نوجوان و ایجاد تحول و پویایی، در سطح واحدهای مقاومت مدارس با در نظر گرفتن دانش آموزی محوری و راهبرد تربیت و توانمند سازی، نیروهای تراز انقلاب و ایجاد آمادگی روحی و انگیزشی برای پذیرش مسئولیت برگزار می شود.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.