به گزارش ایرنا ،محمدرضا یوسفی روز سه شنبه در همایش تجلیل با دختران و بانوان و تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی دختران و همسران شهدای مدافع حرم که به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه در سالن همایش های فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: شهدای مدافع حرم در راه دفاع از اسلام جان خود را تقدیم کردند و دختران و همسران آن ها با صبر و پایداری از حریم خون آن ها حراست کردند.
وی افزود : دختران و همسران شهدای مدافع حرم ، پرچمدار دفاع از حریم اسلام ناب محمدی هستند که می توانند به عنوان بهترین الگوی رفتاری ، مسیر را برای بانوان و دختران ایران اسلامی روشن کنند.
وی تصریح کرد: امروز دشمن قسم خورده نظام ، به واسطه کینه دیرینه با انقلاب اسلامی ملت ایران عفت و پاکدامنی دختران را هدف قرار داده اند غافل از این که دختران و بانوان مؤمن و متدین ایران اسلامی باعفت و پاکدامنی ، جامعه را برابر این هجمه مصون می کنند.
وی با اشاره به موفقیت های چشمگیر بانوان در عرصه های مختلف گفت : دختران ایران اسلامی با حضور در عرصه های مختلف علمی ، سیاسی ، ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی ثابت کرده اند که می توان با رعایت حجاب و عفاف به مدارج عالی دست یافت.
فرماندار ورامین با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت : این بانوی بزرگوار الگویی مناسب برای دختران و زنان ایران اسلامی است و آنان باید با مطالعه سیره رفتاری کریمه اهل بیت جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهند.
در پایان این مراسم از دختران شهدای مدافع حرم و بانوان فعال در حوزه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی و علمی تجلیل به عمل آمد.
حضرت فاطمه معصومه (س ) در اولین روز ماه ذی القعده سال 173 هـ ق، 25 سال بعد از تولد حضرت امام رضا (ع) در شهر مدینه منوره چشم به جهان گشود که این روز در ایران اسلامی به عنوان روز دختر نامگذاری شده است.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.